Je adviseert en begeleidt nieuwe en bestaande klanten (gezinnen en/of ondernemingen) en stelt verzekeringsoplossingen op maat voor.
Je beheert op een proactieve manier de bestaande portefeuille en neemt actie om deze te optimaliseren en uit te bouwen.
Je ontwikkelt en onderhoudt een duurzame relatie met de klant.
Je voert risicoanalyses uit, bekijkt clausules, maakt offertes en polissen op na onderhandeling met de maatschappijen.
Je begeleidt je klanten in schadedossiers.
Je werkt nauw samen met je collega’s en je krijgt de mogelijkheid om het kantoor aanzienlijk mee uit te bouwen.
Jouw profiel
Je beschikt over een bachelor in een financiële richting of hebt een master of bent gelijkwaardig door ervaring in de sector.
Je stelt de klant steeds centraal en hanteert een sterke communicatie.
Je houdt van autonomie en neemt eigenaarschap in jouw opdrachten.
Je weet te overtuigen door een gestructureerde en efficiënte aanpak.
Je bent een teamplayer die commercieel is ingesteld en kansen niet onbenut laat.
Een klanten- of prospectenbestand uitwerken
De verzekeringsnoden van de klant analyseren en hem over de voorgestelde producten informeren
De voorwaarden van het verzekeringscontract met de klant afspreken (bedrag van de premies, aard van de dekking, ...)
De bewijsstukken verzamelen en voor akkoord overhandigen
Aanbod
Flexibele uren en 27 verlofdagen.
Een aantrekkelijk verloningspakket met extralegale voordelen zoals een bedrijfswagen, laad/tankkaart, maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, netto kostenvergoeding, loonbonus, GSM, verzekeringen tegen kostprijs.
Een toplocatie om in te werken, zowel in Roeselare als Hooglede.
Toffe collega’s die elk hun specialisme hebben.
Een ambitieus familiebedrijf waar ook jij je schouders kan zetten onder de verdere groei.
Ruimte voor creativiteit, persoonlijke en professionele ontwikkeling.
Solliciteren
Jana Olivier
0471522387
jobs@verhelst-finadvies.be